wtorek, 18 października 2011

Hidden Culture

Korzystając z chwili wolnego czasu zabrałam się za przeglądanie lekko zakurzonej gazety wnętrzarskiej. Natrafiłam na niesamowity projekt misy, która przypomina plaster miodu. To cudo zaprojektował Bernhard Elsässer, niemiecki designer. Rozpoczęłam skanowanie internetu w poszukiwaniu innych prac tego Pana i tak natrafiłam na kolekcję Hidden Culture. Jest niesamowicie prosta, ale nie bez powodu prostota pieści nasze zmysły od lat. Unikalne przedmioty to połączenie bieli i złotych dodatków zamknięte w delikatnej porcelanie. Surową biel przełamuje złoto. Oba kolory ubóstwiam, może dlatego chciałabym mieć wszystkie przedmioty z tej kolekcji! Niestety nie udało mi się znaleźć zdjęcia misy w sieci, dlatego zrobiłam jej zdjęcie z gazety (za jakość przepraszam więc, ale grzechem byłoby nie pokazać takiego cudeńka).


Misa jak plaster miodu



Skarbonki z kolekcji Hidden Culture



Nieskazitelne butelki z kolekcji Hidden Culture

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz